maandag 1 september 2014

100 days of happiness -update-

Hier mijn eerste update van de 100happydays.

Dag 22-26/8: Eindelijk af! Deze olifant gaat de aandacht trekken op ons kraampje op de kerstmarkt. 

Dag 23-27/8: Ik weet het, het is niet nieuw. Maar van deze snoepjes wordt ik toch altijd blij.

Dag 24-28/8: Hihi, dat kietelt!

Dag 25-29/8: Bureau helemaal opgeruimd en klaar om aan een nieuw schooljaar te beginnen.

Dag 26-30/8: De boeken zijn ook al gekaft.

Dag 27-31/8: En als ik die daar zo zie staan, krijg ik toch ook wel weer zin om terug te beginnen.
Vanaf nu zal ik elke maandag een weekupdate plaatsen van de afgelopen week. Tot dan!

Groetjes Elisa

2 opmerkingen:

  1. Wat veel geluksmomentjes. Je begint het schooljaar lekker opgeruimd.

    Veel plezier met de volgende happinezdagen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was al een goed begin! Leuk zo'n overzichtje!
    Hopelijk is je eerste week school net zo geslaagd ;-)

    BeantwoordenVerwijderen