dinsdag 26 augustus 2014

100 days of happiness

Op de blog van Creanka ontdekte ik het project 100HappyDays. De bedoeling is om 100 dagen lang elke dag 1 foto te maken van wat je die dag gelukkig maakte. Creanka is al een tijdje bezig en deelt haar foto's elke week op haar blog. Ik vroeg haar of ze het erg vond als ik ook zou deelnemen en mijn foto's op mijn blog zou delen en zo haar idee een beetje "stal". Maar dat vond ze prima. 5 augustus was mijn eerste dag en ik moet zeggen, het is niet zo eenvoudig als het lijkt maar elk moment of elk dingetje dat die dag een glimlach op je gezicht toverde telt. Zo hou ik het al zo'n 20 dagen vol. Hier zien jullie mijn eerste foto's van de 100HappyDays.
Dag 1-5/8: Dagje met familie naar Ieper. Last post,wandelen tussen de klaprozen en Flanders Fields muzeum (op foto) bezocht.

Dag 2-6/8: Wandeling rond de vijver en het kasteel van Gaasbeek.
Dag 3-7/8: Vanuit het autoraam de zon zien ondergaan.
Dag 4-8/8: Ziet ze daar liggen, onder de zetel. Zo lui ben ik zelfs niet op een vakantiedag ;)
Dag 5-9/8: Joepie! Pakketje eindelijk toegekomen!
Dag 6-10/8: Tomaatjes, mozzarella en basilicum... Nog meer nodig om gelukkig te zijn?
Dag 7-11/8: Oude herinneringen naar boven halen. Ik weet nog dat ik vroeger om half zeven opstond om naar deze afleveringen te kijken.
Dag 8-12/8: Oeps... Leeg...
Dag 9-13/8: De kleinste hier in huis, maar toch telkens een groot plezier ze te zien.
Dag 10-14/8: Kersensnoepjes! Jammie!
Dag 11-15/8: Een fietstochtje op een zonnige zomerdag.
Dag 12-16/8: Als het buiten koud is, moet je je binnen zien bezig te houden zoals bijvoorbeeld met een goed boek.
Dag 13-17/8: 24 pootjes klaar!

Dag 14-18/8: En 24 pootjes opgenaaid.

Dag 15-19/8: De collectie breidt uit.

Dag 16-20/8: Ook mijn eerste loom-armbandjes zijn een feit
Dag 17-21/8: Kerstkaarten knutselen uit oude kaarten van de vorige jaren. Ze worden telkens weer anders en speciaal.
Dag 18-22/8: Kast opgeruimd, wat je dan niet allemaal terugvind.
Dag 19-23/8: Ballonhondje gekregen op verjaardagsfeestje. Door de heluim blijft hij op zijn pootjes staan.

Dag 20-24/8: 60 volgers!
Dag 21-25/8: Bezoek aan Ijzertoren. 84 meter hoog! (foto is nog niet op hoogste punt genomen)

Zo dit waren al mijn eerste 20 dagen. Vanaf nu zal ik (proberen) elke week een update te geven. Ik ben trouwens benieuwd of het tijdens schooltijd makkelijker of moeilijker wordt. We zullen zien.

Nog een fijne dag allemaal!!!

1 opmerking:

  1. Goed om je op deze manier meer bewust te worden van positieve zaken om je heen!

    BeantwoordenVerwijderen