dinsdag 23 september 2014

100 days of happiness -update3&4-

Aangezien er vorige week iets te weinig tijd was, deze week 2 updates van de 100 happy days:


Dag 38-8/9: Niet om te stoefen, maar als je eerste wiskundetoets er zo uitziet ben je toch even de gelukkigste mens op aarde.

Dag 39-9/9: Eerste dansles van dit schooljaar weer van start gegaan!

Dag 40-10/9: Mislukte selfie op de speelplaats, haha!

Dag 41-11/9: Ja hoor, ik heb nog steeds een favoriete knuffel waarmee ik elke nacht slaap. En elke avond ligt hij klaar op mijn bed.

Dag 42-12/9: Zoveel plekjes in de tuin waar ze op kan gaan liggen en dan kiest ze voor het schildpaddenverblijf :P

Dag 43-13/9: Mijn gerief staat altijd klaar naast mijn bed voor als ik me 's nachts verveel. Hihi!

Dag 44-14/9: Ongelooflijk! Het prachtigste dat ik ooit al heb gezien! Spektakel-musical 14-18 van Studio 100!

Dag 45-15/9: Haken is mijn favoriete bezigheid, maar ik speel ook heel graag eens op mijn nintendo ds, vooral dit spelletje dan.

Dag 46-16/9: Aangezien het zomerweer er niet altijd door komt, heb ik maar mijn zomerkleurtjes naar boven gehaald.

Dag 47-17/9: Pakketje van de Breiboerderij toegekomen. Hiermee kan ik wel weer een tijdje verder.
Dag 48-18/9: Spaghetti bolognaise di mama, kan alleen maar goed zijn.

Dag 49-19/9: Grootste bestelling ooit en vandaag was hij af (hier komt ook nog een blogberichtje van)

Dag 50-20/9: Nieuw bureaulampje gekocht. Nu kan ik ook 's avonds in alle stijl haken... en spijtig genoeg ook huiswerk maken ;)

Dag 51-21/9: Uit verveling op de badkamerspiegel beginnen tekenen (wel met uitwisbaar stiftje) Zie alleen nu pas dat het op de foto niet zo goed zichtbaar is.
En daarmee zit ik al in de helft van de 100 happy days. Waw!! Zo ver al, ik kan mij bijna niet meer herinneren hoe ik al zo ver ben geraakt. Op naar de 100!

Fijne dag nog!

Elisa

2 opmerkingen:

  1. Dat zijn fijne geluksmomentjes. En ook voor jezelf leuk om ze via de foto's nog een keer te zien en aan terug te denken.

    Geniet lekker verder, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat jij met gemak de 200 haalt :-) Fijn, zoveel geluksmomenten!
    Wat betreft je wiskunde toets: top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen