donderdag 19 juni 2014

4x gewonnen

Dit is niet te geloven. Op nog geen 2 maanden tijd heb ik maar liefst 4 give-away's gewonnen! 

De eerste bij Kleur je Week, daar won ik dit leuke tijdschrift om allerlei dingen uit papier te knutselen. Neem eens een kijkje op haar blog, zeker de moeite waard!



Dan bij Annamaries haakblog. Daar won ik het boekje dat ik al een tijdje wou kopen: "Amigurumi aan het werk". Een boekje met diertjes die een beroep uit oefenen. Heb je al eens op haart blog gekeken? Met "link your stuff" geeft ze iedere week leuke links naar verschillende blogs en natuurlijk haakt ze ook veel mooie dingen.



Dan won ik ook nog een patroon naar keuze van een Wayuu Mochila By MG Tas bij Made By MG. Ik koos voor de Summer tas met bloemen en vlinders. Marion maakt echt zeer mooie tassen en andere haakwerken. Ook een kijkje op haar blog is zeker geen tijdverspilling.



En als laatste heb ik bij AmiFan van Cute-amigurumi nog een cadeaubon ter waarde van 15 euro gewonnen voor de Breiboerderij. AmiFan zul je wel al eens hebben zien voorbijkomen op mijn blog, zij maakt dan ook prachtige amigurumi's!



Margaret, Annemarie, Marion en AmiFan, allemaal heel erg bedankt. Ik ga zeker geen werk te kort hebben deze zomervakantie (misschien wel tijd te kort, hihi).

En dan nog even dit:

Mijn examens zijn vandaag afgelopen. Ik heb er een goed gevoel bij, nog 1 weekje en de vakantie gaat van start. Dan vlieg ik er weer helemaal in met mijn haakprojecten. Ik heb tussendoor wel al wat kunnen haken maar heb niets helemaal afgewerkt, ik kijk dan ook heel erg uit naar de 2 komende maanden. Tot dan!

Groetjes Elisa

7 opmerkingen:

  1. Dat is niet mis, zeg! Gefeliciteerd, veel plezier met de mooie prijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gun het jou van harte. Nog heel veel plezier met uw schitterende prijzen!
    Nu nog een goede examenresultaat en dan kan je aan uw welverdiende vakantie beginnen ( lees haakvakantie :-) ).
    Liefs, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje, zal ik maar iemand anders trekken dan? hi hi, grapje.
    Het is je gegund... soms zit alles mee. Dus die examens moeten dan ook goedkomen toch?
    Geniet van je uitdagingen en haakwerkjes. Heerlijk dat je nu weer kunt ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo hé, wat ben jij een geluksvogel maar het is je van harte gegund. Veel haakplezier tijdens de vakantie!!

    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk al die creatieve cadeautjes. En extra fijn dat de vakantie eraan komt om met al die leuke dingen aan de slag te gaan.

    Veel plezier, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij bent goed in de prijzen gevallen. Lekker hoor, geniet ervan!
    Greetzz MG

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat Elisa met de give-away's dat je gewonnen hebt en allemaal leuke cadeautjes groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen