maandag 2 juni 2014

Ook mijn Monkey is klaar

Ja hoor. Ook mijn Monkey is klaar. De Blue Monkey is een patroon van AmiFan. Samen met 8 andere haaksters testte ik dit patroon en vandaag is hij af. Net op tijd want vandaag was de laatste dag. Ik haakte hem niet met pluizige wol, zoals AmiFan deed, maar met gewoon glad katoen. Zo werd de staart wel erg kaal. Daarom heb ik hem een beetje aangepast. Een krulstaartje hihi. AmiFan gebruikte ook ijzerdraad om hem zo in allerlei posities te zetten (zie foto). De mijne moest als knuffel dienen dus dan is een zacht gevuld lijfje toch iets beter denk ik. Ik ben heel blij met het resultaat. En ook mijn complimenten aan AmiFan voor dit prachtige patroon. Ik ben grote fan van de handjes. Het lijken wel echte babyhandjes. Maar nu eerst een paar foto's.
Blue Monkey van AmiFan met pluizige wol
En mijn Bleu Monkey met catania multicolor (mijn kat ligt al klaar...)
...voor haar fotoshoot! Mijn lieve, mooie vriendinnetje mag toch ook wel eens gezien worden hé ;)

Ken je AmiFan nog niet? Neem dan zeker eens een kijkje op haar blog. Het is echt de moeite waard. Ze ontwerpt prachtige dingen voor zowel de beginnende als voor de gevorderde hakers en ze deelt al haar patronen gratis uit.

Nog even een oproep aan Zenuwpees: ik heb nog steeds geen mail van jou ontvangen. Jij hebt mijn give-away gewonnen, het patroon van Axel de Panda. Als je dit leest, stuur je dan even een mail naar elisa.fasano24@gmail.com Als ik aanstaande zaterdag nog niets heb ontvangen, maak ik zondag een nieuwe winnaar bekend.

Fijne week allemaal!

Elisa

 

7 opmerkingen:

  1. Ahhh, wat is je aapje leuk geworden! Die heeft een heel hoog knuffelgehalte :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooooooo je hebt er vaart achter gezet het ene knuffeltje na het andere de aap is ook prachtig groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw aapje is echt schattig. Zo komen de handen met de vingers nog beter uit. Handig dat je met dit garen hebt gewerkt. Ik ben benieuwd naar de aapjes van de anderen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijft toch leuk al die knuffels haken. Je hebt er wel echt de gave voor. Ben benieuwd wat je ons in de toekomst nog gaat brengen. Maar Axel de Panda blijft mijn favoriet :-).
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk aapje! Die handjes zijn inderdaad ook erg leuk.

    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb een mailtje naar zenuwpees gestuurd, dat was via haar profiel te vinden. Maar misschien scheelt er iets met haar, want ze heeft sedert haar laatste berichtje van halfweg maart niets meer op haar blog geschreven en we zijn nu toch al juni hé.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sneksniltje,

      Bedankt voor je hulp. Ik probeerde ook als via haar profiel naar haar email-adres te zoeken maar kon het niet vinden.
      Ze heeft intussen al een mailtje gestuurd. Ze had blijkbaar problemen met de pc.
      Het patroon is intussen aangekomen.
      Bedankt!

      Groetjes Elisa

      Verwijderen