vrijdag 6 juni 2014

Examens komen eraan

Ze komen eraan. Die twee zeer vermoeiende weken die iedere student moet ondergaan. De examens. een korte maar zeer moeilijke periode voor je lekker kunt uitbollen naar de grote vakantie. Mijn examens beginnen dinsdag tot volgende week donderdag. Ik denk altijd: ook al heb ik veel schoolwerk, het haken mag ik nooit verwaarlozen. Maar nu vrees ik dat ik niet anders kan. Dit zonnig verlengd weekend zal voor mij een binnen-zit-weekend worden maar twee weken lang niet haken? Nee, dat kan ik niet. Ik hoorde daarnet nog iemand zeggen: 'Ontspannen is ook een onderdeel van het studeren.' En wat is er nu ontspannender dan een simpel klein haakwerkje? Zoals bijvoorbeeld een diertje uit mijn nieuw boekje Zoomigurumi. Ik hoop (en denk) toch nog wel wat tijd over te hebben om nog wat te bloggen. Want wat één van mijn leerkrachten zei, zal ik nooit vergeten: 'Leren is niet alleen studeren, maar ook van het leven profiteren.'


6 opmerkingen:

  1. O, spannend! Je kunt inderdaad niet continu met je neus in de boeken zitten, dan nemen je hersenen niets meer op, dus lekker even haken tussendoor (als je je ami maar niet in 1x af wilt maken ;-) ) Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel succes met je examens... en even ontspannen tussendoor met een simpel t.v. programma en een haakwerkje in de handen... is altijd leuk, toch? Zoomigurumi heeft genoeg inspiratie. en het is fijn als je het niet even zelf hoeft te bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel succes met de examens. Ik zal voor je duimen dat het allemaal goed lukt.
    En daarna verdien je weer extra tijd om te haken. De zoomigurumi's zijn echt heel leuk om te maken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes met jouw examens. Ik zal voor je duimen dat alles goed lukt.
    En daarna weer lekker haken. De Zoomigurumi zijn zo leuk.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elisa heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel goede moed voor je examens en daarna kan je haken zoveel je maar wil twee maanden lang.We gaan nog veel prachtige haakwerkjes in de vakantie van je zien .Groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen