vrijdag 27 juni 2014

Pinguïn Rico

Pinguïn Rico is mijn tweede knuffel van Stip en Haak en samen met Beer bram de twee grootste knuffels die ik al heb gemaakt. De kleuren zijn bijna volledig overgenomen van het patroon zelf omdat ik ze echt heel mooi bij elkaar vond passen en voor één van die weinige keren had ik ook alle kleuren in huis. Dat is tijd gespaard voor mijn ouders want als ik aan iets wil beginnen, wil ik altijd zo snel mogelijk mijn materiaal gaan halen.



Hopelijk wordt het de hele vakantie lang niet zo'n slecht weer als nu. Ik hoop eigenlijk meer op mooi, zomers weer om lekker buiten veel te haken. Maar ik kan natuurlijk ook altijd binnen werken aan mijn bureau om bijvoorbeeld... 


Een nieuw vriendje te ontwerpen. Ik ben weer begonnen met een nieuw ontwerp. Deze zal waarschijnlijk iets langer duren dan mijn vorig ontwerp de Panda maar ik zal tussendoor nog wel enkele tips meegeven. Hier al een kleine onthulling. Jullie kunnen al beginnen raden :)



Fijne avond nog en een goed weekend gewenst!

14 opmerkingen:

  1. O, wat een mooie Rico! Heel goed gedaan!
    Wat leuk dat je een kameel gaat ontwerpen :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een poedel !!!!!
    Fijne vakantie.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie pinguin. En tja... die harige wol kan natuurlijk van alles worden.Een hond? maar de kameel van angelique vind ik ook een hele goede tip....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rico is prachtig geworden. Misschien krijgt jouw panda een oeran oetang als vriendje? Maar het kan natuurlijk ook een bruine beer worden. Of een kameel.

    In ieder geval succes met ontwerpen, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd, al hoop ik samen met jou dat hij zijn muts niet de hele zomer nodig zal hebben. Spannend een nieuw ontwerp! Misschien een cavia of hamster... Veel plezier met ontwerpen.

    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een schitterend exemplaar erbij. Petje af voor jou hoor! Het volgende? Tja ... euhhh .... een struisvogel misschien?
    Alvast een fijn weekend ... groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pinguin Rico is super heeeeeeeeeeeeeel mooi groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen