vrijdag 17 april 2015

Uitslag double-give-away

En hier is dan de uitslag van mijn give-away die op 28 maart begon te ere van mijn eerste blogverjaardag. Ik gaf twee dingen weg. Er deden niet zo veel mensen mee als met de vorige give-away. Dat is leuker voor wie wel meedoet want die hebben natuurlijk meer kans ;) Hier zijn de winnaars:

Het patroon van Axel de Panda gaat naar Tinneshobbyworld!!

En de zelfgemaakte Loki de Leeuw is voor JoJo!!

Een hele dikke proficiat alle twee. Tinne, stuur je even een mailtje naar elisa.fasano24@gmail.com. Dan stuur ik het patroon zo snel mogelijk naar je door. En Jolanda, stuur jij je adres naar mijn e-mail door? Dan komt Loki ook zo snel mogelijk naar je toe.

Nog een fijne dag verder!

Groetjes Elisa

3 opmerkingen:

  1. Winnaars, gefeliciteerd en Elisa bedankt voor het organiseren van deze leuke verjaardagsgiveaway. Hopelijk wordt jouw 2e blogjaar weer net zo'n creatief jaar en zien we nog veel leuke dingen op jouw blog.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Elisa voor het prachtig patroon. Nu kan ik de Axel maken waar ik zo "verzot" op ben :-) Hartelijk dank en JOJO eveneens proficiat !!!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk ik ben er superblij mee. Ik ga je mijn gegevens sturen. En Tinne ook jij van harte jij kunt zelf aan de freubel. groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen