donderdag 9 april 2015

Molletje

Tja, het is vakantie en dan heb ik veel tijd om te haken. Dit keer een klein schattig molletje. Het patroon stond in de Libelle. Mijn oma zag hem daarin staan en vroeg of ik hem niet kon maken voor haar. En nu staat deze lieve vriend hier te pronken op haar kast. Ik vind hem best grappig met die kleine oogjes en dat brilletje. Voor mij alweer een geslaagd project.

Wat is het toch heerlijk als de zon buiten schijnt!

En ondertussen ben ik alweer aan iets anders bezig. Ik heb de smaak momenteel goed te pakken. Graag tot de volgende keer!

Groetjes Elisa

3 opmerkingen:

  1. Je oma heeft helemaal gelijk dat ze die aan jou vroeg, je hebt hem prachtig gemaakt, heel leuk! Je gaat als een speer, zeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje! Die bril is geweldig haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk molletje! Schattig met dat brilletje!

    BeantwoordenVerwijderen