woensdag 8 april 2015

Dikke Kikker

Vandaag is mijn eerste knuffel in Stone Washed garen klaar. Het is Kikker Kobus van Stip en Haak. Alleen heb ik mij een beetje te veel laten gaan tijdens het opvullen en heeft Kikker Kobus nu de bijnaam Dikke Kikker gekregen. Maar ik vind hem vooral heel stoer in de speciale garen. Stone Washed is echt heel leuk om mee te haken en geeft altijd een mooi resultaat. Ik ben heel tevreden met hoe hij geworden is.

Dikke Kikker houdt erg veel van de zon.
Het liefst van al zit hij de hele dag te zonnebaden in de tuin.
Fijne dag nog allemaal!

Groetjes Elisa

Je kan ook nog steeds meedoen met mijn give-away! Via de link rechts boven aan mijn blog vind je alle informatie.

2 opmerkingen:

  1. Wat eeen grappige kikker. Net of hij extra veel heeft gegeten. Met dit garen ziet hij er stoer en toch ook zacht uit.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is super leuk geworden! Ik krijg wel een beetje zin om in zijn tenen te knijpen, maar ook om hem te knuffelen :-)

    BeantwoordenVerwijderen