zaterdag 24 mei 2014

Uistslag give-away + FEEST!

Vandaag ben ik dan eindelijk jarig!! Wat heb ik hier lang op gewacht. Het was/wordt een geweldige verjaardag met super leuke verrassingen. Ik was nog niet half wakker en wie zat er al op mijn bed om me een gelukkige verjaardag te wensen? Moesie, mijn allerliefste kat! Toen stond ik op en beneden stond mijn blog al open en wat zag ik daar? 45 volgers!!! Mijn ouders hebben op hun werk reclame gemaakt en deze ochtend zat ik al aan 45! Nu al 50 en er komen er vast nog meer. Veel tijd om te ontbijten was er niet want ik moest me al gaan klaarmaken. Deze voormiddag ben ik met mijn mama lekker gaan shoppen en ik heb me weer niet kunnen inhouden:

Enkele bolletjes katoen in zomerse kleuren
Een grote zak vulling (je weet maar nooit waar het goed voor is ;))
En een nieuw boekje! Zoomigurumi.

Mijn grootouders komen ook nog langs en er staat al een cadeautje klaar, maar dat is pas voor deze avond. Mijn mama gaat ook éclairs voor mij maken  En deze avond mag ik, dat is traditie bij mij thuis, zelf kiezen wat we gaan eten. En ik heb gekozen voor een heerlijke salade Niçoise: gestoomde aardappelen, boontjes, sla, tomaten, gekookte eieren, zwarte olijven, tonijn en ansjovis. Mmm... ik kan niet wachten.

Maar nu het belangrijkste: de uitslag van mijn give-away. Ik heb lang nagedacht hoe ik de winnaar zou bekendmaken. Uiteindelijk heb ik een simpele manier gekozen: 

Alle namen op een papiertje.

In een grote kom en eentje eruit trekken.

Dit ene briefje is de winnaar en dat is...

Zenuwpees van DIT leuke blog, proficiat!
Zenuwpees, stuur jij even een mailtje naar elisa.fasano24@gmail.com dan komt het patroon van mijn panda zo snel mogelijk naar je toe.

Fijne dag nog allemaal!

8 opmerkingen:

  1. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Elisa, een heel fijne dag gewenst. Maar zo te lezen komt dat helemaal goed! :-) Dank je wel voor de leuke give-away en de winnaar hartelijk gefeliciteerd!
    Ik gebruik zo'n wit binnenkussen van de Action voor vulling: gewoon openknippen. Dat is voordeliger dan de zakken speciale vulling die ik tot nu toe tegengekomen ben.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefliciteerd met je verjaardag, en een fijne dag!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Elisa, als ik dat allemaal zo lees heb je wel een hele leuke dag vandaag. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hieperdepiep een fijne verjaardag vandaag! Gefeliciteerd ook met al je volgers! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, Elisa! Maak er een fijne dag van en geniet van al het lekkers, leuks en liefs ;-)
    Ook gefeliciteerd aan de winnares!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super-mega-dikke proficiat met uw verjaardag ... hip hip hoera !!!. Maak er een leuke dag/avond van. Bedankt voor de give-away die je georganiseerd hebt, gefeliciteerd aan de gelukkige winnares en uw vele volgers.
    Nog een fijn weekend, grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog van harte gefeliciteerd. Wat heb je leuke dingen gekocht. In het boek staan geweldige beestjes. En de kleur van jouw garen is lekker vrolijk.

    Zenuwpees, gefeliciteerd met je prijs.

    Fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Iedereen bedankt en Elisa een grote dank U wel heel mooie kadeautjes voor je verjaardag je weet wat te doen .Ik stuur je een mailtje groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen