vrijdag 2 mei 2014

Knoopjes

Tijdens mijn zoektocht naar inspiratie een tijd geleden kwam ik terecht op DIT bericht van Stip en Haak. Zij liet op girlsfever.com haar eigen knoopjes ontwerpen. En mijn zoektocht was ten einde. Deze zou ik ook laten maken. Een mooie keuze gemaakt tussen alle verschillende soorten knopen die je kan kiezen en een mooi opschrift gezocht om erop te zetten. Nu, een tweetal weken later, zat er een dik gevulde enveloppe uit Hong Kong in de brievenbus. En tadaah, daar zijn ze dan!




Eentje ervan heeft zelfs al zijn bestemming gevonden. Deze beer wacht al zo lang om zich te laten tonen maar wou absoluut niet op de foto zonder z'n knoopje als afwerking.


En hier zie je hem. Beer Bram, mijn grootste knuffel die ik tot nu toe gemaakt heb

2 opmerkingen:

  1. Hoi Elisa,
    wat een prachtige beer.... en ja, het knoopje maakt het helemaal af....Op naar je eigen creaties... met die knoopjes heb je er nog veel te maken... hi hi... daar ben je niet zo even doorheen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind knap wat je haakt, wat een mooie Beer, leuke knoopjes!

    BeantwoordenVerwijderen