zaterdag 10 mei 2014

Axel de Panda+give-away

En daar is hij dan. Mijn "mysterieuze zwart-witte close-up foto" helemaal klaar om getoond te worden. Mag ik u aandacht voor...

Axel de Panda

Deze schattige pandabeer is 18cm groot en is vernoemd naar onze Belgische eurosongzanger Axel hirsoux, die helaas de finale niet haalde.

Axel de Panda is mijn allereerste echte patroon. En ik ben er stiekem heel erg trots op. Het patroon is te koop voor 2,50 euro. Boven, onder het tabblad "Mijn Patronen" help ik je graag verder.

MAAR...

Aan één iemand van jullie geef ik het patroon weg. Waarom? Ik ben namelijk bijna jarig. 24 mei word ik 14 en dat moet toch gevierd worden. Ik weet wat jullie nu denken: wie doe er nu een give-away voor nog geen 20 volgers? Dat dacht ik ook maar toen dacht ik: Nieuw patroon, bijna jarig, bijna dansoptreden,... reden genoeg om een feestje te geven. Dus wat moet je doen om dit patroon te winnen?

1. Word volger van mijn blog.
2. Plaats onder dit bericht een reactie dat je graag wilt meedoen met de give-away (de winnaar wordt random gekozen)
3. Een linkje op je blog plaatsen zou erg leuk zijn maar is niet verplicht.
4. 23 mei is de laatste dag om deel te nemen. Op 24 mei, mijn verjaardag, maak ik de winnaar bekend.

Tot dan!!!!

18 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie panda. Natuurlijk wil ik meedoen om het patroon te winnen. Volger ben ik al een tijdje en ik zou de panda direct maken voor mijn buurjongetje van 1,5 jaar. Prachtig gedaan !!!
    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een knapperd. Leuk dat je de panda naar Axel hebt vernoemd. Jammer dat hij vanavond niet meer mee mag doen op het songfestival. Gelukkig is jouw panda een blijver.
    Ik zet een linkje voor je op mijn blog.

    Fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De panda is prachtig en doe graag mee aan de give away,ik heb mij als volgster gezet maar weet niet of het gelukt is .Jij bent de jongste die ik weet dat een blog heeft en al zo een prachtige panda gemaakt.Ik durf mijn leeftijd niet zeggen want ik heb nog nooit diertjes gehaakt alleen doekjes .Chapeau voor U groetjes Marie-Claire (Belgie)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige panda !!! Heel mooi gedaan !!! Graag wil ik meedoen met je give-away !!! Alvast een dikke proficiat met je verjaardag !!!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Amai, Elisa, dat is wel heel knap ontworpen hoor. Zo'n panda wil ik ook wel eens haken, vandaar dat ik meedoe aan je give-away. Ik ben volger geworden want ik vind dat creatieve jongeren best wel eens wat meer aangemoedigd mogen worden. Succes met je haakcreaties, je doet dat prima !
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie Panda heb je ontworpen, die zou ik ook wel eens willen maken! Ik zag hem in de zijbalk van Amber's creaties en klikte nieuwsgierig door. Nou, ik ben meteen volger geworden, want je haakt zulke leuke dingen en zo netjes! Ik hoop nog veel moois van je te kunnen bewonderen :-) Uiteraard zet ik een link op mijn blog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje wat ontzettend knap dat je op je 14e al zo goed kunt haken en laat staan zelf al patronen ontwerpen. Ik ben nog niet zo lang aan het haken en ben met de kleine gratis patroontjes van stip en haak begonnen. dit zou een leuke zijn om hierna te gaan maken. Weet in ieder geval zeker dat ik de dochter van mijn partner hier heel blij mee zal kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje wat knap van je om zo'n snoezige pandabeer te ontwerpen ! Mijn complimenten ! Dat beloofd nog wat voor de toekomst :-) :-)
    Ik ben volger van je. Ik kan alleen geen linkje plaatsen want ik heb (nog) geen blog, heb het druk met vaan alles en besteed die vrije tijd liever aan het haken, breien en zo.
    Groetjes en alvast een fijn verjaardag !
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo, Wat een super mooie pandabeer is dit.
    Tuurlijk wil ook ik meedoen met jouw give away.
    Ga lekker door hoor dan kunnen wij genieten van jouw creatieviteit :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke beer, ik wil ook wel meedoen met je give away. Wij haken voor berendekens https://www.facebook.com/groups/1471866773043194/ en maken ook verschillende beren dit zou een leuke zijn in onze collectie. Heb een linkje van je blog op onze groep neergezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Elisa! Superleuke pandabeer heb je gemaakt! (Ik kom ook van "Berendekens") :) Alvast een heel fijne verjaardag gewenst. Enne....Ik ben volger geworden hoor, zó leuk om eens een jongere te zien die zo enthousiast en creatief is!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke panda, ik doe graag mee. En alvast gefeliciteert met je verjaardag��

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kom op je blog via een reactie van jou bij een ander blog. Ik ben gelijk volger geworden en zie nu dat je ook een leuke give-away hebt. Knap dat je zo'n mooi patroon hebt gemaakt! Mijn dochter van (bijna) 11 jaar haakt ook, maar is nu even druk met de loom-rage. :-)
    Ik zet even een linkje op mijn blog.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Elisa,
    Via Amber kwam ik op je blog terecht. Wat leuk dat je zo met haken bezig bent en al je eigen patronen ontwerpt. Een hele leuke panda beer is dat, zeg.
    Ik doe graag mee met de give away.
    Fijne verjaardag morgen!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Elisa, een super leuke blog heb jij. We hebben al gezien dat jij dat fantastisch kan. Doe zo verder en al een fijne verjaardag van ons allemaal. XXX Else, Ivan, Alessio en Elena.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dag Elisa,

    Had al van juf Hilde gehoord dat jij leuke diertjes kan haken.
    Nu kunnen we het nog volgen ook.
    Beer Bram vind ik zeer leuk!
    Kunnen we een bestellingske zetten bij jou?

    Maar eerst wensen we jou een fijne verjaardag toe en veel plezier toegewenst.
    Groetjes en geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heeeeeeeeeeel gelukkige verjaardag en nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel haakplezier groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  18. je bent al bijna weer jarig..... maar geef je je patroon nu gratis weg of kan ik het kopen??? alvast bedankt voor je antwoord

    BeantwoordenVerwijderen