dinsdag 22 april 2014

Paasvakantie ten einde

De Paasvakantie liep voor mij vandaag ten einde. Dat betekent dus: terug naar school -> Terug huiswerk -> Minder tijd om te haken. :( 

Mijn bureau ligt vol met boeken, mappen en schriften.

Gelukkig is het laatste deel van het schooljaar niet erg moeilijk meer. Ik hoop dat ik genoeg tijd heb om nog wat te haken en te bloggen want buiten school dans ik ook nog en ga ik ook soms lopen. Veel te weinig tijd en veel te veel te doen, zo ben ik nu eenmaal. Maar wees gerust, ik zit echt niet stil hoor hier. Er wordt volop gewerkt aan nieuwe projecten. Misschien dat ik binnenkort zelfs eens een zelfontworpen werkje laat zien... Tot dan!

3 opmerkingen:

  1. Altijd lastig als je vol ideeën zit én naar school moet om uit te komen met je tijd. Ik ben benieuwd naar al jouw projecten én naar jouw zelfontworpen werk.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt mij heel nieuwsgierig naar uw komende projecten en zelfontworpen werkjes. En tijd tekort dat verandert helaas niet hoor :-)
    Fijne schoolweek, grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig.... bij ons begint de vakantie net... En onze familie heeft pas volgende week vakantie... heerlijk is Nederland weer verdeeld.
    Ben benieuwd naar je eigen design! Toppie.

    BeantwoordenVerwijderen