maandag 14 april 2014

Trop c'est trop

Al vanaf het begin dat ik haakte, zitten er wel meer dan 1 onafgewerkte projecten in mijn haaktas. Soms 3, soms 4, nu zelfs 5! Daarom postte ik ook al een tijdje geen berichten meer. Ik heb gewoon té veel werk en dat is mijn eigen fout. Ik ben bezig met iets en begin iets nieuws. En als ik dan aan het vorige verder wil werken zie ik weer iets leuks staan...
Een eerste voorbeeld: ik haak mee met de CAL 2014. 
Dat zullen vele van jullie wel kennen. Zo niet, klik dan eens HIER
Elke week komt er een nieuw stuk bij waardoor ik elke week even stil val met mijn andere werkjes.
Het patroon van deze salamander ben ik aan het testen voor Amifan van Cute-amigurumi
Deze moet ook nodig af.
Dit gsm-hoesje voor iemand uit de familie moet ook nog eens afgewerkt worden.
Aan dit varkentje heb ik ook al werk gehad. Toen ik er mee begon, wist ik dat ik niet genoeg katoen ging hebben maar ik zou het gewoon bij gaan kopen in de winkel. Maar nu vond ik die kleur niet meer. Het was zacht roze van Catania. Maar gelukkig hadden ze een ander soort katoen, in de buurt van waar mijn oma woont, in dezelfde kleur. Juist hetzelfde katoen maar gewoon een andere naam. Nu kan ik dit kleine bungelvarkentje dus ook afwerken.
En als laatste ben ik ook nog bezig met een bij te maken om de zomer vrolijk te starten.
En alsof dat nog niet genoeg is heb ik nog iets waar ik eigenlijk zo snel mogelijk aan wil beginnen maar trop c'est trop en te veel is te veel. Deze bolletjes zullen nog even moeten wachten ;)

4 opmerkingen:

  1. Hihihi ... zit met hetzelfde probleem hoor. Ik kom altijd iets leuker en toffer tegen en kan er telkens niet aan weerstaan. Het CAL deken is al een verhaal op zich maar ben weer bijna bijgebeend met beide dekens. Dus een kleine troost, je bent niet alleen :-)
    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dat jij op dezelfde manier bezig bent als ik... je salamander ziet er goed uit! blij dat het patroon een beetje lijkt te kloppen... je krijgt binnenkort een update! Mijn mandje is ook vol met van alles.... een egel, een hondje, een paard en Fuleco (van WK voetbal...) Dus genoeg te doen... ach het regent toch vandaag... Ik ga vanaf nu gestructureerd afwerken (hi hi ... denk ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb jij leuke projectjes in uitvoerig. De salamander ziet er nu al leuk uit. Snel afmaken, zou ik zeggen, want dan is hij nog veel leuker. Jouw deken wordt prachtig. Gelukkig kun je daar iedere week een stukje aan haken en hoeft dat project nog lang niet af.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Elisa,
    Wat een leuke dingen haak je, knap hoor!
    Ha, ha, heel herkenbaar hoor, met meerdere haakwerkjes tegelijkertijd bezig zijn. Ben momenteel met 3 sjaals bezig, maar deze komen hoe dan ook af.
    Ben volgster nr. 14 geworden, ben benieuwd naar meer creaties!

    BeantwoordenVerwijderen