zondag 27 april 2014

Update tussendoor

Zoals ik vorig bericht liet weten laat mijn schoolwerk het niet altijd toe om elke dag te haken. Gelukkig vind ik (vooral in weekends) toch nog wat tijd tussendoor. Mijn eigen ontwerp gaat goed vooruit. Binnenkort laat ik een sneak paek zien. Maar nu kan je al beginnen raden wat het zou kunnen worden.


En ik heb ook al enkele andere dingen afgewerkt:

Het gsm-hoesje voor mijn nicht is af. Ze was er heel blij mee, het paste perfect.
En ook de salamander die ik testte voor AmiFan is al klaar.
Nu ook mijn dansoptreden dichter in de buurt komt, zal ik ook veel repetities hebben de komende weken. Nóg minder tijd dus en nóg meer te doen. Maar zoals de vorige keer vind ik wel weer een plaatsje ;)

Maak er nog eenvan!!

3 opmerkingen:

  1. Misschien weinig tijd maar superleuke creaties gemaakt in elk geval. Vooral de salamander vind ik kei schattig. Fijne zondag! Groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja... raden met zwart en witte katoen... dat kan natuurlijk vanalles worden... een hollandse koe? En katje..een konijn... ik heb echt geen idee.
    Ben wel heel benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor iemand met weinig tijd blijf je toch lekker creatief bezig. De salamander is prachtig geworden net als het hoesje.
    Ik ben benieuwd wat je zelf haakt. Misschien een pandabeer? Of een poesje?

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen