donderdag 10 december 2015

De laatste steekjes

Zaterdag is het weer kerstmarkt. Dan verkoop ik samen met mijn mama alle haakwerkjes voor het goede doel. Vandaag heb ik dus nog snel een paar onafgewerkte diertjes in elkaar gestoken. Ons kraampje zal dit jaar wel wat kleiner zijn da vorig jaar maar alle beetjes samen maken een groot bedrag voor het goede doel. Hier zijn de laatste 2 diertjes die ik nog heb afgewerkt.

Hond Boris van Stip en Haak

En Rudolf het Rendier uit het boekje kerstballen en kerstfiguurtjes haken. Een verzameling van alle kerstpatronen van verschillende amigurumi-ontwerpsters.

3 opmerkingen:

  1. Ze zijn zoals steeds prachtig! Wens jullie heel veel succes met de verkoop. Fijn weekend, groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke knufels weer! Super mooi gehaakt. Heel veel succes en plezier op de markt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindelijk heb ik je blog teruggevonden door problemen met de pc ben ik alles kwijt geraakt.Je hebt prachtige knuffels gehaakt .Ik wens jullie veel succes morgen op de kerstmarkt ,dat je alles mag verkopen groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen