donderdag 3 december 2015

Inside Out: Sadness

Nummer 2 van de inside out reeks die ik aan het haken ben. Hier is Sadness, mijn favoriete personage uit de film. Ik vind haar er het schattigst uitzien van de vijf emoties en haar rol in de film vind ik ook het mooist van allemaal. 
Ik moet wel iets bekennen. De schoentjes heb ik er niet bij gemaakt omdat ik ze gewoon mooier vond zonder.
En dan is er nog iets dat ik moet rechtzetten. Ik vergat vorige keer bij Anger te vergeten vanwaar ik deze prachtige patronen heb. Ze zijn allemaal te vinden op deze blog Sabrina's crochet.

Wie wordt de volgende denk je? Tip: ik vind hem/haar van uiterlijk het mooiste.
Fijne dag nog!

Elisa

1 opmerking:

  1. Wat ziet jouw Sadness er mooi uit. De patronen van Sabrina zijn echt gaaf. Misschien leuk om Joy ook te haken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen