zondag 10 mei 2015

Fijne moederdag!

Vandaag is het moederdag, de dag waarop alle moeders eens extra in de bloemetjes worden gezet. Ook mijn mama verdiende die extra aandacht natuurlijk ook. Vroeger knutselden we met school een cadeautje, nu maak ik er zelf één. En dit was het resultaat.

Koala Sandro(mijn grote broer), Beertje Luca (mijn kleine broer), en Konijn Elisa


Ik had ook nog een kaartje geschreven met een gedichtje voor moederdag. Het was oorspronkelijk Engels maar ik heb het vertaalt en ervoor gezorgd dat het bleef rijmen:

Een moeder is er altijd
om je tranen weg te vegen,
te luisteren naar je problemen
en je zorgen weg te nemen.

Ze zorgt voor je als je ziek bent
en leidt je door het leven,
zonder één keer te vragen
of je eens iets terug wilt geven.

Zelfs al zeggen we het niet vaak,
we zouden niet zonder haar kunnen.

Ze is een zeer speciaal persoon.

Net een Engel zonder Vleugels.

Een hele fijne moederdag aan alle mama's van de wereld! Geniet van jullie dag! 

Groetjes Elisa

5 opmerkingen:

  1. Heel knap gedaan van jou Eliza !!!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee (en mooi uitgevoerd!!!) om de 3 kids van je moeder als amigurumi uit te beelden! Het gedicht is prachtig, ik denk dat je moeder zich heel speciaal voelt nu (als ze dat al niet deed, want dit is vast niet de eerste keer geweest dat je haar vertelt hoe blij je met haar bent ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedicht en goed dat je het rijm hebt kunnen behouden tijdens het vertalen ! En je knuffeltjes zijn echt schattig en zoals Angélique zegt: een leuk idee om drie knuffels te maken die de drie kinderen voorstellen. Knap gedaan Elisa !
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blogje! ik kwam hier tegen via andere blosters, zo gaat dat, en volg blogjes die dezelfde hobby/s als ik hebben, Bedankt voor het delen, en tot blogs..liefs

    BeantwoordenVerwijderen