zaterdag 29 augustus 2015

Pony en schaapje

Wat vliegt de tijd toch!! Het is al weer 3 maanden geleden dat ik nog eens iets op mijn blog postte. Tja, wanneer ik even met iets anders bezig ben, kan het wel weer een tijdje duren voordat ik weer met een haakproject begint. Maar nu ben ik toch al weer een paar weken aan de haak en vandaag werkte ik 2 bestellingen af als cadeau voor een babyborrel. (Let aub niet te veel op mijn "inpakkunsten"...)

Een lief, wollig schaapje uit het boekje zoomigurumi 3 

En deze schattige pony uit het boek zoomigurumi (de pony uit het boek was eigenlijk een vrouwtje maar ik heb het aangepast omdat de knuffel voor een jongen is)
Straks vertrekken ze naar hun nieuwe eigenaars waar ze hopelijk met veel liefde verzorgd zullen worden :)

En dankzij deze bestelling ben ik terug beginnen opzoeken in mijn andere haakboekjes en nu heb ik zin om nog veel meer te haken. Dus dit keer zal het zeker niet zo lang duren tot het volgende berichtje op mijn blog.

Groetjes en nog een fijne dag!!

Elisa


4 opmerkingen:

  1. Echt schattige knuffels. Mooi gemaakt. Leuk dat je voor het paardje hebt aangepast voor een jongen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige knuffels heb je weer gemaakt. Je haakt erg strak. Mooi hoor. En leuk om weer wat van je te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, wat een mooie amigurumi! Ik denk dat beiden in de toekomst helemaal plat geknuffeld gaan worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen