woensdag 30 maart 2016

Kleintjes

Deze maand heb ik mij gewoon bezig gehouden met een paar kleine dingetjes te maken. Ik weet uit mijn vorige kraampjes, die ik heb gehad dat sleutelhangertjes altijd heel gemakkelijk de deur uit gaan. Dus als ik ooit nog eens op een marktje wil staan, kan het zeker geen kwaad om er nu al eens een paar te maken.


Deze uiltjes waren zeer populair de vorige keer.
En deze kleine vriendjes komen uit het boek Superlieve minidiertjes haken van Maja Hansen. Ze zijn echt eenvoudig en zeer leuk om te haken.

En nu ben ik nog steeds bezig met gewoon allemaal diertjes te haken en alles op te sparen om nog eens een kraampje gevuld te krijgen dus tot binnenkort!

Groetjes Elisa

3 opmerkingen:

  1. Supermooi! Leuke sleutelhangers en lieve knuffels!!!
    Fijne vakantie!

    Groetjes, Saskia :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi zoals steeds. Fijne vakantie !!! Groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, je hebt aardig de haaknaal aan het werk gezet! Alle beestjes zijn zo leuk, knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen