zaterdag 27 februari 2016

Han Solo en wasknijpers

Hier ben ik weer met een klein blogberichtje. Deze keer een eigen ontworpen personage uit Star Wars: Han Solo. Hij is één van de favorieten bij de meeste Star Wars fans en zeker ook van mij. Zijn patroon staat in het klad in mijn boekje geschreven maar ik weet nog niet of ik het ga uitschrijven. Misschien als er speciaal vraag naar is door iemand? Hij is in ieder geval makkelijk te maken en ik vind hem wel leuk staan bij ons op de kast.

Volgens mijn papa heeft hij nog een wapen nodig. Ik weet het niet, ik vind hem zo ook al herkenbaar. Wat vinden jullie?

En dan heb ik de rest van de tijd nog wat wasknijpertjes die ik had liggen rondgehaakt. Dit leuke idee komt van Ami fan van cute-amigurumi. Het was een tijdje geleden een haak samen op haar blog en ik deed er toen ook aan mee. Daarom had ik nog wat wasknijpertjes liggen. Alleen weet ik nu nog steeds niet wat ermee te doen. Ik vind ze als decoratie alleen al heel leuk. Nu ja, ik zie nog wel.


In de tussentijd, ben ik nog wat andere dingen aan het haken uit boekjes of van op websites. Ik ben eigenlijk op zoen naar inspiratie voor nog eens een eigen groot ontwerp. Dus als iemand suggesties heeft, laat maar komen!

Fijne dag nog!

Groetjes Elisa

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke Han Solo! Tsja, een lightsaber hoort er eigenlijk wel een beetje bij denk ik (Ik heb nog nooit een film ervan gezien, maar heb hier een fan in huis)
    Je knijperbeestjes zijn heel leuk geworden! Kun je ze niet aan een koord in je kamer hanger waarbij ze allemaal gezellige postkaartjes of foto's vasthouden? Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi ... wat een leuke Han Solo. Knap gedaan. De wasknijpers vind ik super goed gelukt en zoals reeds vermeld leuk om via lint/koord toffe kaartjes aan te hangen.
    Lieve groetjes? Tinn

    BeantwoordenVerwijderen