woensdag 27 januari 2016

Inside Out: Disgust

En dan hier het derde mannetje van de animatiefilm Inside Out: Disgust of in de Nederlandstalige versie Afkeer. Mijn favoriet op het vlak van uiterlijk. Nu mijn persoonlijke top 3 van de 5 mannetjes gemaakt is, denk ik toch dat ik even ga wachten met de 2 andere. Ze nemen heel veel tijd in beslag en er zijn gewoon nog andere dingen die ik wil maken of doen. Dus Joy/Plezier en Fear/Angst moeten nog even wachten.

Tot de volgende keer!!

Groetjes Elisa

2 opmerkingen:

  1. Ah, wat heb je haar mooi gemaakt, echt een heel treffende gelijking! Knap werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zijn zijn echt leuk! die figuurtjes. Leuk om je nog steeds bezig te zien....ook nog tijd voor eigen ontwerpen? Of net als ik in een winterdipje?

    BeantwoordenVerwijderen