zaterdag 10 oktober 2015

Wat spulletjes afgewerkt

Vandaag heb ik eens iets gedaan waar ik al zo lang tegen op keek. Mijn haakkast lag vol met allemaal onafgewerkte diertjes waarvan mijn mama bijna alle onderdelen al van had gehaakt en ik ze ooit nog wel eens ineen zou naaien. Maar het kwam er gewoon nooit van. Ik begon altijd met iets anders of dan was er weer een periode dat ik wat minder haakte. Maar toen ik gisteren eens alle onderdelen bij elkaar legde en zag hoe zielig ze waren zo zonder poten of gezicht, besloot ik dat ik met niets verder zou doen tot ze allemaal af waren. En vandaag is dat dus ook het enige dat ik gedaan heb. En na 5 uren goed doorwerken zijn ze bijna allemaal af (het zijn toevallig ook allemaal Stip en Haak patronen) En hier zijn ze:

2 chocoladebruine beertjes

Een klein, schattig biggetje

2 slakjes, die niet zelf kunnen rechtstaan maar wel altijd op elkaar kunnen steunen ;)

En een iets grotere ook, Uil Floortje
Hopelijk zien ze er goed uit want ze zullen allemaal verkocht worden op de kerstmarkt 
Nu ben ik ook nog een rups en een konijn aan het afwerken maar daar was nog iets meer werk aan dan enkel ineen naaien. Dat zal dus niet allemaal voor vandaag zijn. Ik ben trouwens ook bezig aan de mannetjes van de film Inside Out. Werk genoeg dus! En ook snel weer meer foto's op mijn blog.

Fijne dag nog!!

Groetjes Elisa

3 opmerkingen:

  1. Deze knuffels zijn in ieder geval allemaal klaar voor de kerstmarkt, ze zijn stuk voor stuk heel knuffelbaar! Ik ben benieuwd naar je rups en konijn, dat zullen ook wel schatjes worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan Elisa! ik haak al heel lang niet, en de laatste tijd ben ik zo druk, maar daar komt de winter en weer veel binnen zijn, nog een fijne zondag♥️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed van je, eerst eens wat dingetjes afmaken.
    En dan in een paar uur tijd zoveel projecten om af te vinken van je lijstje!
    Nu weer nadenken over nieuwe werkjes ;) ?

    BeantwoordenVerwijderen