dinsdag 17 maart 2015

100 days of happiness: laatste update

En daar ben ik dan weer, met mijn laatste foto's van de 100 happy days. Wat ben ik blij dat dit eindelijk is afgerond. Niet dat het niet leuk was om te doen, gewoon, ik had niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn en als je foto's dan opeens verdwijnen... Maar dat is al opgelost en hier zijn dan mijn 31 foto's van de winterserie. Hopelijk vonden jullie het leuk om te volgen. Ik heb er alleszins veel van genoten.

Dag 70-01/01: Gelukkig nieuwjaar vanuit Durbuy. Prachtige stad. (vuurwerk was iets te moeilijk te fotograferen)


Dag 71-02/01: Nieuwe GSM. Jeej!


Dag 72-03/01: Ook al woon ik er dichtbij, ik had hem nog nooit 's nachts bezocht. Wel eens leuk om te zien.


Dag 73-04/01: Mmm... zelfgemaakte lasagne.


Dag 74-05/01: Eerste sneeuw sinds, euh... Heel lang!


Dag 75-06/01: Waw, wat ligt de tuin er mooi bij onder dat witte sneeuwkleed.


Dag 76-07/01: Om nog even in de winterstemming te blijven, een tekeningetje van Olaf de sneeuwpop.


Dag 77-08/01: En nu ook een nieuw beschermhoesje voor mijn GSM. Ik hou van uiltjes :)


Dag 78-09/01: Wat schattig, normaal geef ik ze maar nu kwam ze zelf om snoepjes vragen.


Dag 79-10/01: En daar zit je dan, in de zetel te kijken op een zwart scherm en geen afstandsbediening vinden. Niet echt leuk maar wel grappig omdat dat zo vaak gebeurt.


Dag 80-11/01: Gevonden!


Dag 81-12/01: Nog 2 nieuwe kerstkaartjes gemaakt.
Dag 82-13/01: De meesjes komen schattig dicht bij huis om te eten.

Dag 83-14/01: Wandeling in de buurt bij zonsondergang.

Dag 84-15/01: Nog maar een eens nieuw boekje gekocht :)

Dag 85-16/01: Mooie prentjes en 500 stukjes? Perfect voor een weekendje puzzelen.

Dag 86-17/01: Uitstapje naar de Ardennen (te veel foto's genomen, hier eentje vanuit een open veld)

Dag 87-18/01: En vandaag nog een wandeling aan de Ourthe, of toch een zijriviertje ervan ;)
Dag 88-19/01: Ik kan mijn liefde voor Frozen niet ontkennen... Hier een tekening van prinses Anna.
Dag 89-20/01: Dit lijkt echt! Wees gerust, het is maar water hoor ;)

Dag 90-21/01: De lente is er nog lang niet, maar ik ben toch blij dat deze al in mijn kast hangt.

Dag 91-22/01: En nu ook baby Anna uit de film Frozen (oké dit is de laatste keer dat de animatiefilm aan bod komt in mijn foto-reeks ;))
Dag 92-23/01: Vandaag heb ik tijdens het opruimen nog een hele zak katoen gevonden. Ik vroeg me al af waar die was gebleven.

Dag 93-24/01: En tijdens dag 2 van het opruimen ook mijn clover haaknaalden teruggevonden. 

Dag 94-25/01: Slapend naast haar tijger. Schattig. En dit was ook de laatste keer dat zij in de foto-reeks komt (sorry voor als het saai werd ;))

Dag 95-26/01: Een mooie zonsondergang vanuit mijn kamerraam.

Dag 96-27/01: Nog een leuke herinnering gevonden. Deze leuke waaier komt uit Italië toen ik daar zo'n 5 jaar geleden op reis was.

Dag 97-28/01: Deze keer nog eens een leuke foto tijdens het bloggen gevonden. Deze zal je waarschijnlijk alleen maar snappen als je de film 'Nemo' hebt gezien.

Dag 98-29/01: Een leuke lintmeter uit de Veritas. Als je het ene oogje eruit trekt komt er en meter van 2m lang uit :)!! 

Dag 99-30/01: Met mooie herinneringen zeg ik stilaan dag aan de 100-dagen-foto-reeks

Dag 100-31/01: Goeiemorgen Dag 100! Het zal een prachtige dag worden om de foto-reeks af te sluiten, dat weet ik deze ochtend al.
En daarmee is mijn 100 days off happiness afgelopen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te volgen en dan ben ik de volgende keer weer terug met een nieuw blogberichtje!

Groetjes Elisa

2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk om te lezen. En nu volop aan de slag met de teruggevonden katoen en de haaknaalden?
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Elisa,
    Leuke foto's en een heel leuke lintmeter ;)

    Creatieve groetjes,
    Het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen