zondag 4 januari 2015

Eerste bericht van 2015: probleempje

En daar is dan eindelijk 2015. Een nieuw jaar, een nieuw begin zeggen ze altijd. Alleen begint dit jaar voor mijn blog niet al te best. In de kerstvakantie was ik van plan om mijn laatste foto's van de 100 happy days te bewerken en deze de eer te geven om het eerste berichtje van 2015 te worden. Maar toen ik ze terug ging opzoeken, waren ze weg. Er moet ergens iets fout gelopen zijn met het opslaan van de foto's en ze zijn allemaal verdwenen. Ik heb nog een tijd gezocht en mijn papa gevraagd of hij  ze niet ergens kan terugvinden maar ze zijn helemaal verdwenen. EEN RAMP, IK HEB NOG MAAR 69 FOTO'S! WAT NU!! dacht ik. Dus na lang nadenken ben ik tot dit idee gekomen: De 69 foto's die ik al liet zien, horen bij mijn 'zomereditie'. Nu zal ik nog een reeks van 31 foto's maken voor een korte 'wintereditie'. Dan heb ik misschien niet de opdracht van 100 dagen na elkaar een foto nemen volbracht maar zal ik toch aan 100 happy foto's geraken. En wat is een betere dag om daarmee te beginnen dan 1 januari? Heel januari lang zal ik nog elke dag een foto nemen en dan kan ik eindelijk, na een half jaar, mijn "missie" afronden. Dus laat 2015 een jaar worden vol geluk, plezier, liefde, vriendschap en... veel haken natuurlijk ;)

Een gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal!!!

En, oh ja, ik heb intussen geleerd dat je beter je hoofd erbij houdt als je foto's op de computer zet ;)

Groetjes Elisa

4 opmerkingen:

  1. Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2015!
    Vervelend dat je foto's weg zijn. Gelukkig pak je de moed weer snel op en heb je al een goed alternatief bedacht. Als je zo heel 2015 een goede wending weet te geven, moet het toch een fantastisch jaar worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eerst en vooral wens ik jou ook een schitterend 2015 toe !

    Wat een ramp als al je foto's verdwenen zijn. Maar zoals ik lees bleef je niet bij de pakken zitten en heb je een goede oplossing gevonden. Ben benieuwd :-)

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Elisa, ik ben zo vrij geweest om je te nomineren voor de Liebster award. Hopelijk vind je het leuk. Alle info kan je vinden op mijn blog www.molemiekeshobby.blogspot.be.
    Groetjes Daisy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg hé als je je foto's kwijt bent groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen