woensdag 1 oktober 2014

Grootste bestelling ooit!

Een tijdje gelden postte ik in het bericht 100 days of happiness -update3&4- een foto van een hele hoop dierensleutelhangers met de tekst "Grootste bestelling ooit en vandaag was hij af (hier komt ook nog een blogberichtje van)" En hier is dus mijn blogje. Al van begin juli kreeg ik van mijn tante de vraag om voor de doop van een nichtje sleutelhangers te maken om aan de zakjes voor de suikerboontjes te hangen.Ik liet haar enkele gehaakte diertjes zien en ze vroeg of ik 24 dierensleutelhangertjes wou maken. En ik was begonnen.

Na 5 lieve lieveheersbeestjes,


4 schattige bijtjes,


slechts 3 wijze uiltjes 

nog 5 frisse ijsberen


en 7 coole pinguins


ontstond er uiteindelijk een kleurrijke verzameling van allerlei soorten sleutelhangertjes.
Mijn grootste (voor mij leukste) bestelling ooit. En het was ook een mooie bijdrage voor mijn spaarpotje van de kerstmarkt.

Aan alle familieleden: Hopelijk hebben jullie er even veel plezier aan als ik eraan had terwijl ik ze maakte.






Elisa

6 opmerkingen:

  1. Wauw ... wat een bestelling !Heel knap gedaan van jou. Ondanks ik een zwak heb voor uiltjes zou ik nu gaan voor die leuke bijtjes ( hoe schattig ).
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je heel mooi gedaan en verdient zeker een goede beloning, al is de grootste beloning natuurlijk het plezier waarmee je ze gemaakt hebt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, dat doe ik je niet na hoor, zóveel. Superleuk!!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, een leuk blog heb je, ben volger geworden, petje af voor al deze sleutelhangers die je gehaakt hebt! Hartelijke groet van Rinske (www.madebyrinske.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Elisa, ik kwam toevallig langs je blog... en dacht, hé ik kan Elisa van het Poekie-project! :) Héél fijn om te zien dat je nog steeds zoveel moois en leuks haakt! Supertoffe blog!!!!

    Lieve groetjes van Saskia & Poekie :)

    *Na het stopzetten van het Poekie-project heb ik een tijdje niet meer gehaakt... maar nu heb ik toch weer de kriebels te pakken hoor! *

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je sleutelhangertjes zijn supeeeeeeeeeeeeeeeeeer groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen