dinsdag 14 oktober 2014

100 days of happiness -update6&7-

Het is toch al weer bijna 2 weken gelden dat ik nog iets op mijn blog schreef. Misschien heb ik de combinatie van school, haken en bloggen een beetje onderschat. Maar ik vind wel een manier om daar toch door te komen. Misschien post ik elk weekend een berichtje en in de vakantie wat meer. Of misschien blog ik niet op vaste dagen maar kijk ik dat er nooit 10 dagen tussen zitten. Hoe dan ook, hier zijn de 2 laatste updates van de 100 happy days.

Dag 56-26/09: Mooie bladwijzer gekregen van een vriendin. Die ga ik zeker veel gebruiken.

Dag 57-30/09: Boek van 558 pagina's eindelijk uit :) nu nog een boekbespreking maken...


Dag 58-01/10: Boekbespreking af!


Dag 59-02/10: Waaw, nieuwe schooltas toegekomen. Die was gisteren nog maar juist besteld!


Dag 60-03/10: Dat ondeugende snoetje als ze iets doet dat niet mag. Schattig!


Dag 61-04/10: Babysitten bij kindjes van de buren. Leuk :)


Dag 62-05/10: Ik heb het uilpatroon van Vendula gekocht. Er zijn er al 2 klaar, ze wachten enkel nog op oogjes... ;)


Dag 63-06/10: Na een drukke dag je lekker neerleggen, onder een dekentje kruipen en tv kijken. Zalig!


Dag 64-07/10: Ik weet het, het is helemaal niet gezond. Maar vandaag was de verleiding even te groot. (Dit doe ik echt niet elke dag hoor ;))


Dag 65-08/10: 2 kerststallen=8 armpjes! Wat was ik blij toen die af waren


Dag 66-09/10: In de gang van het ziekenhuis zag ik plots dit liggen. Schattig toch? Deze ga ik ook maken maar ik vond hem zo mooi dat hij de foto van deze dag verdiende.


Dag 67-10/10: En hier ben ik weer met mijn Rode Duivels. Hun eerste kwalificatiematch voor het EK was toch al een succes :)


Dag 68-11/10: Posterbeurs op school. Ik heb er zelf ook een paar gekocht. 


Dag 69-12/10: Vandaag viel het mij even op hoe dichtbij deze kleine meid al durft komen. Ze worden echt tamme beestjes. Dat maakte van vandaag misschien wel de gelukkigste dag van deze 2 weken.

Zo, dat was het dan weer. Door direct 2 weken te doen is die dag 100 al direct veel dichterbij gekomen. Tot volgende week!

Elisa

2 opmerkingen:

  1. Voel je niet verplicht om te bloggen, je volgers blijven toch wel. Het moet wel leuk blijven, geen must, dus leg jezelf nou niets op, want dan gaat het bloggen tegenstaan.
    Wat een leuke foto's weer. Gave schooltas heb je gekocht!
    Maar de cavia spant inderdaad de kroon, wat een lieverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat doet onze kat op onze keukentafel???!!!

    BeantwoordenVerwijderen