maandag 4 augustus 2014

Terug van weggeweest

Zo, mijn blogvakanie zit er op. Een 20-tal dagen heb ik het bloggen aan de kant gezet. Maar natuurlijk ben ik niet gestopt met haken. Ik heb jullie zó veel te vertellen en te tonen. Ik heb gewerkt aan mijn nieuw patroon en heb ook nog een klein gratis patroontje klaarliggen voor jullie. Maar ik heb vooral gewerkt voor onze kerstmarkt. Hier al enkele foto's.
 
Al enkele katjes op bestelling.
Een paar grote Stip-en-haak-knuffels om de aandacht naar ons kraampje te trekken. Ik zoek trouwens nog een leuke soort wol voor de vleugels van de bij, iemand een idee?
En deze kleine gelukspoppetjes zullen nog afgewerkt worden als sleutelhanger.


Meer foto's krijgen jullie één van de volgende dagen te zien. Blij dat ik terug ben want als ik naar mijn blogger dashboard kijk, heb ik precies nog veel leeswerk...


Groetjes Elisa




2 opmerkingen:

  1. Je hebt duidelijk niet stil gezeten, heel leuk allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gewerkt tijdens je vakantie katjes ,knuffels en gelukspoppetjes zijn supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen