zaterdag 23 augustus 2014

Koning Loki

Hier is hij dan. Na maanden wachten kan ik eindelijk mijn nieuwste ontwerp aan jullie laten zien: Loki de Leeuw! De koning der dieren, die mocht toch ook wel eens gehaakt worden om naast al mijn andere beestjes te zetten. 


Net als bij Axel de Panda schoot het idee om een leeuw te maken mij op een speciale manier te binnen en werd de naam ook bewust gekozen. Het idee komt van een prentje van een leeuw op, jawel hoor, de pyjama van mijn kleine broer, Luca. Ik ging op zijn kamer een pyjama halen en toen ik even naar het prentje keek wist ik dat dit mijn volgend project ging worden. En hier is hij dan. Een naam kiezen was iets moeilijker. Dat zullen vele onder jullie wel begrijpen. De naam moest beginnen met een L, hij mocht niet te lang zijn en een beetje schattig klinken. Na Loekie, Luca en Lookje viel uiteindelijk de naam Loki op tafel door mijn oudere broer. Loki is blijkbaar een personage uit een van de tv-reeksen die hij volgt. En zo was Loki de Leeuw een feit! 

Het prentje waarvan ik Loki heb gemaakt

Ik ben heel trots op het resultaat en zeer blij dat vandaag eindelijk heel het patroon is omgezet in een PDF-document. Wil jij deze leeuw ook maken? Dan help ik je graag verder onder de pagina "Mijn patronen".

Fijne dag nog!

1 opmerking: