vrijdag 4 juli 2014

Nieuwe look

Eindelijk, na zo lang uitstellen heb ik dan toch eens de look van mijn blog onder handen genomen. Ik heb elk bericht wat duidelijker gelabeld, omdat dat dikwijls heel snel en niet altijd goed gebeurde. Ook staat er nu in de zijbalk een lijst met alle blogs die ik volg. Bovenaan heb ik de pagina's wat bijgewerkt: alles in hetzelfde lettertype, telkens dezelfde kleur bij titels, tussentitels, ... En dan ook nog de achtergrond van mijn blog. Ik vond deze goed passen aangezien de meeste van mijn creaties diertjes zijn. Onder de pagina 'tips en technieken' heb ik de foto's opnieuw getrokken, ze zijn nu veel scherper. 

Voor de rest wordt er nog veel gehaakt. Mijn nieuw ontwerp vordert goed en er liggen ook al veel andere diertjes te wachten om op de foto te komen. Enkele daarvan krijgen jullie volgende week te zien.


En dan heb ik nog een gouden tip:



Fijn weekend allemaal!!!

3 opmerkingen:

  1. Je blog ziet er goed uit, vooral de achtergrond vind ik erg leuk!
    Veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blogje ziet er heel wat leuker en gezelliger uit. Tof gedaan !
    Groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie achtergrond dat heb je goed gedaan groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen