donderdag 10 juli 2014

Kerstmarkt

Als iemand me zou vragen wat ik het leukste vind aan haken, dan zou ik zeggen: 'haken voor het goede doel.' Je begint met van alles te maken, vult zo een kraampje en al je winst gaat naar goede doelen. Elk jaar organiseert de school waar ik vroeger zat en waar mijn mama ook werkt een kerstmarkt. En eergisteren ben ik, samen met mijn mama en haar collega, begonnen met haken. We begonnen met een simpel patroontje: Konijntje Pluis van Stip en Haak, om rustig de steken aan te leren. Eergisteren gebruikten we nog gerief uit mijn wollendoos maar gisteren hebben we ons materiaal gekocht dat alleen zal dienen voor de kerstmarkt. Binnenkort laat ik jullie nog wel wat meer zien.

Hiermee komen we wel even toe.
1 Pluisje is al klaar,
De andere zijn nog in de maak.

Nog even aandacht!
De Haakwereld van Elisa gaat met vakantie. Gedurende de rest van juli zal ik geen berichten meer plaatsen. Ik ga op vakantie naar de Ardennen en heb heel wat anders gepland deze maand. Begin augustus kom ik graag terug met foto's van al onze gehaakte diertjes voor onze kerstmarkt en zal ook mijn nieuw ontwerp klaar moeten zijn. Tot dan!

Elisa



8 opmerkingen:

  1. Wens jou een welverdiende vakantie toe. Nog veel haakplezier en we wachten spannend af naar jouw volgende ontwerpen.

    Vele groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed dat jullie je zo voor de goede doelen inzetten!
    Fijne vakantie, geniet ervan! Ik kijk al uit naar je nieuwe ontwerp;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne vakantie.... ik stop er ook even mee met bloggen (niet met haken)...
    Heb je je bon van de breiboerderij al binnen?

    Oh ja... lekker haken he, die larra van scheepjes?! En leuke achtergrond van je blog! Allemaal Ami's

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, tuurlijk niet stoppen met haken, dat hou ik geen 20 dagen uit ;)
      En nee, ik heb de bon nog niet ontvangen. misschien nog eventjes wachten? Of is het toch al een tijdje geleden dat je de bon verstuurd hebt?

      Verwijderen
    2. he... ik ga er achter aan! Het is al 2 weken geleden volgens mij... misschien blijven liggen bij de spullen van de breiboerderij....

      Verwijderen
  4. Schattig dat konijntje!
    Fijne vakantie en veel haakplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pluisje is schattig en je hebt al een goeie voorraad wol goede vakantie in de Ardennen groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoihoi elisa,
    je reageerde bij me op de 100 dagen challenge
    en ik zou het super vinden moest je je foto's ook op je blog laten zien :)
    ikzelf heb al ondervonden dat het eigenlijk niet zo simpel is, en dat je soms dagen hebt dat je het bijna vergeet :)
    maar toch blijven volhouden, en ik kijk er naar uit :)

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen